ربات هوشمند ارائه خدمات به مشترکان برق در استان آذربایجانغربی طراحی و راهاندازی شد.
به گزارش نای قلم، با هدف تسهیل دسترسی مشترکین به برخی از خدمات و در راستای توسعه خدمات الکترونیک و غیرحضوری این شرکت اقدام به طراحی و راه اندازی ربات هوشمند در بستر پیام رسانه «بله» شده است.
این ربات هوشمند هم اکنون با آدرس @waepdbot در پیام رسان بله در دسترس مشترکان قرار دارد و با توجه به اینکه پیام رسان بله به عنوان پرمخاطبترین اپلیکیشن داخلی مورد استفاده کاربران قرار میگیرد کارشناسان دفتر فناوری شرکت طراحی این ربات هوشمند را جهت سهولت دسترسی در این پیام رسان طراحی و راه اندازی کردهاند و در مرحله نخست مشترکین پس از عضویت در کانال میتوانند جهت استفاده از ربات برای اطلاع از وضعیت خاموشی محل کار و منزل خود ضمن پیوستن به ربات در بستر بله با انتخاب گزینه خدمات از منو اصلی و کلیک برروی استعلام خاموشی با ارسال شناسه قبض ۱۳ رقمی خود در کوتاهترین زمان ممکن از وضعیت خاموشی محل مورد نظر مطلع شوند؛ گفتنی است پیش از این خاموشیهای با برنامه از طریق سایت شرکت و سامانه برق من قابل دسترسی بود که با راه اندازی این برنامه از این پس از طریق ربات هوشمند نیز قابل مشاهده و دسترسی خواهد بود.
با توجه به شرایط پیک زمستان، چالشهای پیش رو انرژی و اعمال خاموشیهای با برنامه جهت مدیریت اضطراری بار و درخواست مشترکان مبنی بر اعلام برنامه قطعیهای احتمالی؛ همکاران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در نخستین مرحله راه اندازی این ربات هوشمند دریافت برنامه خاموشی را فعال نموده و با توجه به زیرساختهای تعبیه شده برای گسترش خدمات این ریات در مراحل بعدی و تکمیلی این ربات سایر خدمات مشترکان نیز در منوی اصلی این ربات اضافه میشود.
طراحی، برنامه نویسی و راه اندازی و مدیریت این ربات به طور کامل با استفاده از پتانسیل و ظرفیت داخلی شرکت و توسط همکاران دفتر فاوا انجام و در چشم انداز سال آینده طبق نیاز مشترکین و با در نظر گرفتن سهولت و راحتی ارائه اکثر خدمات در قالب این ربات ارائه میشود.
انتهای پیام/