مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات سازمان ملی استاندارد ایران گفت: رویکرد اصلی سازمان ملی استاندارد ایران مردمیسازی استاندارد و ایجاد تغییر و تحول سازمانی در مسیر خدمت رسانی به مردم است.
به گزارش خبرنگار نای قلم، دکتر آقا بابایی در نشست صمیمی با کارکنان سازمان استاندارد آذربایجان غربی اظهار کرد: فرآیندی که سالم و شفاف باشد مورد احترام شهروندان خواهد بود از این رو سالم سازی سیستم و روش های اجرایی و اصلاح فرآیندها در کنار ایجاد شفافیت در واگذاری ها و نظارت ها از اولویت های سازمان است.
وی تاکید کرد: کمبود منابع مالی و انسانی به هیچ عنوان دلیلی بر کاهش عملکرد یا کوتاهی پرسنل در ارائه خدمات نیست و هنر مدیران در تبدیل کردن تهدیدهای موجود به فرصت ها است و اینکه مدیران و کارکنان توانمند در حداقل ها است که ظهور و بروز می کنند.
آقابابایی اضافه کرد: کشوری که این تعداد شهید و جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است با تفکر کارمندی نمی تواند مسیر بالندگی و پیشرفت را طی کند چرا که مردم ما لایق کارکنان و مدیران جهادی برای خدمت رسانی در تمام حوزه ها هستند.
وی با اشاره به اینکه کارکرد سازمان کارکرد مردمی است و دولت کمترین سهم را از این فرآیند دارد، خاطرنشان کرد: اختیارات و ماموریت های سازمانی ما برگرفته از اعتماد و تفویض اختیار مردم به سازمان است، نقش حاکمیتی و نظارتی سازمان نباید تفکر اربابیتی و ارجحیتی نسبت به مردم و صاحبان صنایع و کسب و کار باشد بلکه تفکر خدمت رسانی به مردم و احقاق حقوق شهروندان باید در رگ های حیاتی سازمان ساری و جاری باشد.
کد خبرنگار: ۹۸۳۱۲۵
انتهای پیام/