مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی گفت: زمان رفع حوادث آب در آذربایجانغربی پایینتر از میانگین کشوری است.
به گزارش نای قلم، محمد اشرفی در گفتگویی اظهار کرد: متوسط زمان رسیدگی و رفع مشکل آب و فاضلاب استان در سریعترین زمان ممکن انجام میشود.
وی افزود: مدت زمان رسیدگی و رفع مشکل در بخش انشعاب آب حداکثر ۲ و نیم ساعت و رفع مشکل شبکه حداکثر سه ساعت طول میکشد و این زمان در رفع حوادث خط انتقال یک ساعت تا ۲۸ ساعت است.
اشرفی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی خود را ملزم به پاسخگویی به تمام تماسها میداند و در این راستا تیمهای حوادث و کنترل کیفی آب به محل اعزام و نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام میکنند.
مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان اضافه کرد: تماسها در شش بخش انشعاب غیرمجاز، شکایات، شکایت از کنترل کیفی فاضلاب، شکایت از بهرهبرداری از آب و کنترل کیفی، مشترکان و بهرهبرداری از فاضلاب انجام میگیرد.
اشرفی با بیان اینکه رفع مشکلات پیش آمده در بخش آب و فاضلاب در تمام نقاط کشور زمانبر است، اعلام کرد: نرمافزارهای CRM و GIS این شرکت به نرمافزار مشترکان شرکت آبفا استان متصل شده که با این اقدام خدمات مشترکان در کوتاه ترین زمان ممکن و با دقت بیشتری ارائه می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی اظهار داشت: مشترکان در هر نقطه از کشور میتوانند با پیش شماره ۰۴۴ با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را به صورت رایگان دریافت کنند.
انتهای پیام/