NayeGhalam | پایگاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه

در 6 ماهه سال جاری؛

7 دستگاه پست هوایی شهری و روستایی در ماکو نصب شد

تاریخ انتشار: 1403/07/24 | 20:26

مدیر توزیع برق ماکو از نصب هفت دستگاه پست هوایی شهری و روستایی از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه خبر داد. 

به گزارش نای قلم، فرجی در گفتگویی جزئیات عملکرد شش ماهه این مدیریت را تشریح کرد و گفت: به منظور رفع افت ولتاژ، كاهش تلفات و تامين برقي پايدار برای مشترکان در شش ماهه نخست سال جاری تعداد هفت دستگاه پست هوايي توزيع به همراه احداث شبكه فشار متوسط و فشار ضعيف با اعتباري بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان ماکو نصب و مورد بهره برداري قرار گرفت.

وی همچنین ادامه داد: از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه چهار کیلومتر خط دو مداره جهت بهبود ولتاژ شبکه برق برخی از مناطق شهرستان ماکو و شهرک صنعتی این شهرستان با هزینه کرد چهار میلیارد و 800 میلیون تومان احداث و وارد مدار شده است.

فرجی اضافه کرد: در راستای اصلاح و بهسازی شبکه های برق فشار ضعیف روستایی نیز مدیریت توزیع برق ماکو به همت همکاران این مدیریت 900 متر از شبکه های برق روستاهای تابعه این شهرستان را با هدف ارائه خدمات بهتر و رفع مشکل افت ولتاژ مشترکین را اصلاح و بهسازی کرده است. 

وی در ادامه از توسعه شبکه فشار ضعیف در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با کابل خود نگهدار خبر داد و گفت: جهت توسعه شبکه و نیرو رسانی به متقاضیان جدید نیز بیش از یک هزار و 400 متر از شبکه های فشار ضعیف شهری و روستایی ماکو طی شش ماهه نخست امسال با کابل خودنگهدار کابل کشی شده اند.   

مدیر توزیع برق ماکو سایر اقدامات شش ماهه این مدیریت را برشمرد و گفت: احداث یک هزار و 200 متر شبکه فشار متوسط برای مناطق شهری و مساکن ملی ماکو با مجموع اعتبار یک میلیارد تومان، احداث پنج دستگاه پست هوایی با اعتبار 2 میلیارد تومان برای مساکن ملی، احداث خط 20 کیلوولت فشار متوسط و همچنین احداث یک هزار و 900 متر شبکه فشار ضعیف مساکن ملی از دیگر اقداماتی است که به همت مدیریت توزیع برق ماکو از ابتدای سال انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات