1402/12/18 |
با انعکاس گزارش یکی از شهروندان انجام گرفت؛ |
اقدام ضربتی صمت در برخورد با تخلف واحد خدماتی |
با انعکاس گزارش یکی از شهروندان به روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجانغربی که طی روز غیرکاری و تعطیل انجام گرفت، واحد صنفی متخلف مجاب به جبران خطا و عذرخواهی از شهروند زیاندیده شد. به گزارش نای قلم، پیگیری امیر محمدی، مدیر روابط عمومی صمت، منجر به ورود رییس اتحادیه خدمات عمومی اتاق اصناف ارومیه به موضوع شد و واحد صنفی متخلف گرفت تا از شهروند شاکی عذرخواهی و خسارت وارده را جبران کند. گفتنی است در روزهای پایان سال عدهای از واحدهای صنفی فروش و خدمات با سوء استفاده از این شرایط خاص و همچنین تلاقی این ایام با ماه رمضان، تخلفاتی را در حوزه صنفی مرتکب میشوند به خیال آنکه ترافیک کاری، رسیدگی و برخورد با آنان را امکانپذیر نخواهد کرد؛ در حالی که پیش از ظهر امروز، ورود جدی صمت و اتحادیه نشان داد این قبیل سوء استفاده ها ره به جایی نبرده و قانون در برابرشان کوتاه نخواهد آمد. انتهای پیام/ |