1401/12/13 |
به همت دفتر برنامهریزی و آموزشهای هنری؛ |
آغاز فعالیت سامانه آموزشهای برخط فرهنگ و هنر |
"سامانه آموزش های برخط فرهنگ وهنر" و "گنجینه آموزش هنر" به همت دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد. به گزارش نای قلم به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری،محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری در این خصوص گفت: سامانه آموزش های برخط فرهنگ و هنر به نشانیlms.acmacademy.ir آغاز به فعالیت کرده است که این سامانه اولین پلتفرم آموزش تعاملی از راه دور در حوزه فرهنگ و هنر است که توسط این دفتر راه اندازی شده است . وی افزود: در این سامانه کلاسهای آنلاین و کلاسهای ابری بدون محدودیت جغرافیایی و زمانی در رشته های مختلف فرهنگی وهنری توسط اساتید برجسته برای علاقمندان ارائه می شود و در پایان دوره ها به شرکت کنندگان گواهی نامه های معتبر اختصاص می یابد . اسماعیلی ادامه داد: در فاز اول راه اندازی این سامانه، کلاس های آموزش طرح ملی" آموزش هنربرای همه " در 15 رشته فرهنگی و هنری(صفحه آرایی رایانه ای، خبرنگاری اینفوگرافی، گرافیک تبلیغاتی، پویانمایی، بازی رایانهای، موشن گرافی، داستان نویسی، گرافیک بسته بندی، نگارگری ویراستاری، تولید محتوای دیجیتال، تذهیب و تشعیر، جلوه های ویژه رایانه ای و تدوین فیلم )برای علاقمندان و شرکت کنندگان در این طرح ارائه شده که هم اکنون این کلاس ها در حال برگزاری است . مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری درباره گنجینه آموزش هنر گفت: در این طرح مقرر است سبک های آموزشی هنرمندان برجسته در رشته های مختلف فرهنگی وهنری مستند سازی شود. وی خاطرنشان کرد: در این طرح که برای نخستین بار اجرایی می شود استادان و هنرمندان مطرح و برجسته در حوزه آموزش های فرهنگی و هنری، تجربیات و سبک و روش آموزشی خود را به صورت عملی ارائه نموده که به صورت چند رسانه ای مستند سازی و تولید می گردد تا در گنجینه ای ارزشمند حفظ و نگهداری شود تا بتوان این تجربیات فاخر هنری را جاودانه و ماندگار کرد. براساس این گزارش :هنرمندان می توانند از 15فروردین سال 1402 با مراجعه به سایت به نشانیlms.acmacademy.ir با فرصت ثبت نام تا پایان اسفندماه1401بادارا بودن یک رایانه، تبلت، لب تاپ و همچنین یک خط ارتباطی اینترنتی جهت ورود و شرکت در کلاس حضور یابند. کد خبرنگار: 983125 انتهای پیام/ |